Sitter hos Stobe med Leona och Tuomas och dricker öl och talar allmänt skit. Har inte riktigt hunnit uppdatera min blågg på en tid. Största delen av min fritid går till musikalövningar, har på senaste tiden inte egentligen haft någon fritid alls. Jobb, övningar, sömn, jobb osv. Förvisso ångrar jag inte mitt engagemang fö fem penni. Musikalen kommer att bli fenomenal.

Jag hittade mig en bostad, eller närmare bestämt ett rum. Lägenheten ligger i det natursköna Rönnbacka, som jag inte hade besökt förrän jag tog en titt på bostaden igår. Ser fram emot lite egen frid. Kommer antagligen att mer eller mindre gå i ide. Några bra böcker och nya hörlurar till min mp3-spelare och jag uppnår nirvana. Fanskapet (mina hörlurar) gick sönder häromdagen, de var inte ens särskilt gamla. Köpte dem under vårt festliga Brysselbesök för ett par månader sedan.

Nu måste jag lämna datorn för att vara lite social. Uppdateringarna kommer oftare i fortsättningen.